Merk-

statement

model™

Het gaat niet om wie het hardste schreeuwt, maar om de scherpste boodschap. Met ons model helpen wij die van jouw merk te formuleren.

Merkstatement Model™
Merkstatement Model™
Merkstatement Model™

Branding in plaats van blending

De sterkste merken dragen met overtuiging hun waarden en visie uit. Zijn niet bang om positie te kiezen. En blijven altijd trouw aan hun kern.

Dit bewijzen merken als het Nederlandse Upfront 'Wat oprecht is wint', kledingmerk Patagonia 'We’re in business to save our home planet' of B2B-merk Mailchimp 'empower the underdog'. Wat wordt jouw merkstatement?

jouw

jouw

jouw

Kort, krachtig en klaar om jouw merk te laten groeien.

Kort, krachtig en klaar om jouw merk te laten groeien.

merkstatement

merk-state-ment

merkstatement

1

Bestaansrecht

Tussen je ideaal en afkeer zit frictie. Dit is essentieel om van toegevoegde waarde te zijn. Het is jouw bestaansrecht. Hier ontstaat het verschil tussen een merk dat vergeten wordt en een merk dat ertoe doet.

2

Drijfveren

Hoe geef jij echt richting aan je organisatie? Welke producten of diensten bied je? Liever wishful thinking dan een mooi marketingpraatje. De wereld verander je door hem je anders voor te stellen. Hoe utopisch dat ook lijkt.

3

Principes

Wat is gangbaar, maar onhoudbaar? Wat doen concurrenten dat jij anders doet? Of groter nog: wat gebeurt er in de wereld dat jij nooit zou doen? En ja, dat gaat verder dan meer service of betere kwaliteit.

Illustratie
Illustratie

Onderscheidend zijn maakt je niet de enige keuze

ONDER-
SCHEIDEND
ZIJN MAAKT JE
NIET DE ENIGE
KEUZE

Statement-gedreven strategie doet dat wél. Wij veranderen jouw bedrijf in een merk dat aantrekt én bindt. Doordat het direct de doelgroep met dezelfde waarden aanspreekt. Strategisch verweven in elke laag van je merk.

FAQ

FAQ

Is mijn branche niet te traditioneel?

Is mijn branche niet te traditioneel?

Is mijn branche niet te traditioneel?

Een merk dat opvalt past niet bij mij. Wat nu?

Een merk dat opvalt past niet bij mij. Wat nu?

Een merk dat opvalt past niet bij mij. Wat nu?

Hoe werkt het Merkstatement Model™?

Hoe werkt het Merkstatement Model™?

Hoe werkt het Merkstatement Model™?

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor
onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving