strategische

stra-
tegische

merkenstudio

merken
studio

Het is 2023. De A28 is gevuld met busjes van bouwbedrijven. Bumper aan bumper. Ze blenden in elkaar. Kilometerslang verbazen we ons erover. Tot we keihard op de rem trappen -figuurlijk uiteraard- en Lokstof ontstond.


Realiteit is dat merken nog steeds massaal de massa volgen. Misschien ook niet zo vreemd. Strategische merkontwikkeling is voor het mkb als truffels op je friet - leuk idee, maar compleet onhaalbaar.

Het is 2023. De A28 is gevuld met busjes van bouwbedrijven. Bumper aan bumper. Ze blenden in elkaar. Kilometerslang verbazen we ons erover. Tot we keihard op de rem trappen -figuurlijk uiteraard- en Lokstof ontstond.

Realiteit is dat merken nog steeds massaal de massa volgen. Misschien ook niet zo vreemd. Strategische merkontwikkeling is voor het mkb als truffels op je friet - leuk idee, maar compleet onhaalbaar.

Het gevolg?


Een verzadigde markt vol eenheidsworsten. Saaie, nietszeggende copycats. Ze doen dezelfde beloftes, gebruiken dezelfde stockfoto's en claimen allemaal de beste service.  Prima natuurlijk; je bedrijf gaat ervan draaien. Maar zeker niet vliegen. 

Bij Lokstof zijn we er voor ondernemers die niet langer genoegen nemen met deze middelmatigheid. Die voelen dat hun merk potentie heeft, maar het niet weten te benutten. Die weten dat de lat altijd hoger kan. 

Daarom werken wij volgens één simpele regel: ‘Ban Boring Brands’. Dat doen wij met behulp van ons exclusieve Merkstatement Model™. Alleen zo wordt jouw merk net zo onweerstaanbaar als jouw ambitie om te groeien.

Het gevolg?


Een verzadigde markt vol eenheidsworsten. Saaie, nietszeggende copycats. Ze doen dezelfde beloftes, gebruiken dezelfde stockfoto's en claimen allemaal de beste service.  Prima natuurlijk; je bedrijf gaat ervan draaien. Maar zeker niet vliegen. 

Bij Lokstof zijn we er voor ondernemers die niet langer genoegen nemen met deze middelmatigheid. Die voelen dat hun merk potentie heeft, maar het niet weten te benutten. Die weten dat de lat altijd hoger kan. 

Daarom werken wij volgens één simpele regel: ‘Ban Boring Brands’. Dat doen wij met behulp van ons exclusieve Merkstatement Model™. Alleen zo wordt jouw merk net zo onweerstaanbaar als jouw ambitie om te groeien.

Het gevolg?


Een verzadigde markt vol eenheidsworsten. Saaie, nietszeggende copycats. Ze doen dezelfde beloftes, gebruiken dezelfde stockfoto's en claimen allemaal de beste service.  Prima natuurlijk; je bedrijf gaat ervan draaien. Maar zeker niet vliegen. 


Bij Lokstof zijn we er voor ondernemers die niet langer genoegen nemen met deze middelmatigheid. Die voelen dat hun merk potentie heeft, maar het niet weten te benutten. Die weten dat de lat altijd hoger kan. 

Daarom werken wij volgens één simpele regel: ‘Ban Boring Brands’. Dat doen wij met behulp van ons exclusieve Merkstatement Model™. Alleen zo wordt jouw merk net zo onweerstaanbaar als jouw ambitie om te groeien.

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor
onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving