GivaCard

PER SALDO DÉ PARTNER VOOR ZAKELIJKE CADEAUKAARTEN

GivaCard is de eerste distributeur van cadeaukaarten in Nederland. Het heeft door de tijd steeds meer verschillende diensten toegevoegd aan haar werkzaamheden. Van het leveren van ‘cadeaukaartmolens' bij verkooppunten als Primera tot een ecommerce website voor digitale consumentenverkoop.

Door het groeiende serviceaanbod ontstond er steeds meer onduidelijkheid in hun communicatie. De vele diensten zorgde voor enorm veel complexiteit en ruis. Dit ontstond vooral door hun hard groeiende service waarmee ze ondernemers helpen met het ontwerp en de implementatie van bedrijfseigen cadeaukaarten.

Onze diensten

Positionering

Merkstrategie

Visuele identiteit

Webconcept

i.s.m. Doop Zwolle/Enschede

Cadeaukaart aan de kassa
Cadeaukaart aan de kassa
Cadeaukaart aan de kassa

Merkstrategie

Nadat we samen in de merkarchitectuur doken, volgde het advies om deze dienst volledig los te trekken van GivaCard, als een opzichzelfstaand submerk (BeTheGift). Zo kreeg GivaCard als hoofdmerk een logische plek: per saldo dé partner voor zakelijke cadeaukaarten.

Wat volgde was een krachtige merkstrategie die recht doet aan zowel de historie van GivaCard als de groeiambities van vandaag. De diensten hebben allemaal hun eigen plek gekregen en GivaCard kreeg ruimte voor zijn eigen verhaal. Daarbij lanceerden we tegelijk een volwassen en doordachte huisstijl. Helemaal klaar voor de toekomst.

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving

voorkom doorsnee

zet de standaard

Strategische studio voor
onweerstaanbare merken

Strategie

Vertaling

Beleving